Berlin – Niemcy

Największe miasto Niemiec. Mamy do niego bardzo blisko dzięki czemu odwiedzamy je dosyć często. Ostatnio organizowaliśmy tam „maraton z uśmiechem”. Wzięło w nim udział prawie 1200 osób. Rozpoczynaliśmy przy Bramie Brandenburskiej, a następnie jednymi z ważniejszych punktów były np. plac Gendarmenmarkt, Katedra, część Muru Berlińskiego oraz Postdamer Platz. Emocje sięgały …

Hongkong

Wylot z Katowic w 12 osób, zrobione tysiące zdjęć panoramy miasta, górska wędrówka do klasztoru Budda Tian Tan, przeprawa kajakami przez rybacką wioskę Sai Kung, oraz kolacje w różnych restauracjach to kilka najważniejszych punktów, które udało nam się zrobić podczas pobytu w tym magicznym miejscu.

Nowy Jork – USA

Długa podróż samolotem nie zraziła nikogo do spojrzenia na to, jedno z największych miast świata, w którym pomimo, że byliśmy grupą prawie 50 osób czuliśmy się jak mrówki… Olbrzymi Times Square, jeszcze większy Central Park, no i ogromna rzeźba górująca nad nowojorskim portem – Statua Wolności… Wszystko to zrobiło na …

Maroko

Kraj kolorów, aromatów, przypraw, miętowej herbaty jak również tajemnicy i chaosu. Dokładnie takie jest Maroko. Widzieliśmy tu chyba wszystko co można sobie wyobrazić. Ludzie na dachach samochodów, osły, ciężarówki, piesi, wszyscy w jednym miejscu! Zapierające dech w piersiach widoki spowodowały, że nasz wyjazd nieplanowanie przedłużył się o 2 dni!

Litwa

To jedno z tych Państw, o których mało się mówi, a powinno być wręcz odwrotnie! Stolicę, czyli Wilno zwiedziliśmy od A do Z. Rozpoczęliśmy od lotu balonem nad miastem, a ze względu na to, że byliśmy tam w dzień św. Patryka to udało nam się zobaczyć rzeke Wilia, która jest …

Amsterdam – Holandia

Stolica rowerów .. Podczas naszego pobytu w tym mieście zrobiliśmy rowerami prawie 150 km każdy. 35 osób, 35 rowerów.. w sumie to 5250 kilometrów w trakcie organizowanej przez nas gry miejskiej! W międzyczasie jedliśmy bardzo podobnie jak w Polsce, gdyż ich kulinarny gust niewiele różni się od naszego. Każdą noc …

Egipt

36 stopni, wiatr, słońce, woda.. Oh, nic tylko tam wrócić… 2 tygodnie wylegiwania się na basenie i plażach, siedzenie pod palmami, wieczorami imprezy. Zwiedzanie piramid Cheopsa, oraz wielu świątyń. Niesamowite widoki, kompletnie odbiegające od innych ciepłych krajów..

Karaiby

Wulkaniczna wyspa Aruba zamyka od wschodu morze Karaibskie. Mała wyspa, która zachwyciła nas pięknymi, białymi, szerokimi plażami. Niesamowite wrażenie robi zabudowa na wyspie, która przypomina europę w każdym calu, a to ze względu na to, że Aruba była kiedyś holenderską kolonią! W niedużej grupie odpoczęliśmy na tej wyspie w stu …

Wyspy Kanaryjskie

Fuertaventura przyciągnęła nas najpiękniejszymi plażami nad Atlantykiem. Mieliśmy możliwość pobytu tam dosyć dużą grupą, bo aż 70 osobową. Delikatny złoty piasek, lazurowe wody, łagodne zejście do morza, to tylko niektóre walory wyspy. Dzięki różnorodności wiekowej grupy mieliśmy możliwość zwiedzenia jej pod wieloma kątami. Przez piękne, dziewicze miejsca, bezpieczne plaże, ścieżki …

Lwów – Ukraina

Lwów, często porównywany do Krakowa i Pragi, choć mniejszy i tańszy to faktycznie ma wiele wspólnego. Piękna architektura, to miasto ma duszę… Porozumiewaliśmy się tutaj po polsku podczas gry miejskiej, której zwieńczeniem była seria występów na Lwowskim rynku. Z kolei do prawdziwego lwowskiego śniadania został nam zaserwowany kieliszek wódki! Coś …